Chápeme, že výběr uměleckého díla přes internet může být náročný. Proto nabízíme možnost vrácení obrazu do 30 dnů od doručení. Pokud vám dílo doma nesedne, kontaktujte nás a domluvíme vrácení. Obraz musí být nepoškozený, zabalený v původním obalu.
Stačí napsat na info@artonline.cz nebo se přihlásit ke svému účtu a zadat žádost o vrácení. Připojte číslo objednávky a případně i důvod. Peníze vracíme obvykle do 5 pracovních dnů od obdržení obrazu stejnou metodou, jakou byla objednávka zaplacena.
Obrazy malované na zakázku ani zarámované obrazy vracet nelze. V obou případech ale před odesláním posíláme fotografii hotového díla ke schválení. Rámování často zahrnuje ruční úpravy a je připraveno na míru.
Pokud obraz dorazí poškozený, napište nám co nejdříve na info@artonline.cz. Připojte fotografii, číslo objednávky a krátký popis. Obraz i obal ponechte do doby vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace nabízíme výměnu nebo vrácení peněz – dopravu hradíme my.
Pro více informací nás kontaktujte. Jsme tu pro vás – férový přístup je pro nás samozřejmostí.
Další informace o pravidlech pro vrácení zboží najdete i na Wikipedii.
pro vizuální soulad v interiéru
pro lepší představu
vám usnadní výběr
zajistí soulad s interiérem
kreditní kartou a paypal
Zůstaňte v kontaktu a přihlašte se k odběru novinek!
Tourist point s. r. o.
Roháčova 1480/76
Praha 3 – Česká republika
email: info@artonline.cz
telefon: +420 603 785 244