Často kladené dotazy k nákupu obrazů na Artonline.cz jsme pro vás přehledně sepsali. Najdete zde informace o dopravě, vrácení zboží a dalších tématech, která vás mohou zajímat.
Doba dodání závisí na typu zakoupeného umění:
Zboží skladem: Odesíláme do 3 pracovních dnů.
Malování na zakázku: Obdržíte do 3 týdnů od zadání objednávky.
Obecně můžete očekávat, že váš nákup dorazí do 1 až 3 týdnů po provedení objednávky.
Pokud máte zájem o objednávku ve větším množství, neváhejte nás kontaktovat přes webový formulář nebo emailem na: info@artonline.cz, abychom mohli potvrdit přesný časový rámec.
Objednávku obrazů je možné zrušit kdykoli předtím, než začnou práce na tisku nebo malbě vybraných děl. Chápeme, že při objednávání větších kolekcí může být potřeba změnit názor nebo upravit výběr, a proto se snažíme být co nejvíce flexibilní.
Abychom vám usnadnili rozhodování, nabízíme možnost vypracování vzorků obrazů. Tyto vzorky vám mohou být předvedeny osobně, nebo je rádi zašleme na vaši adresu.
Objednávku je možné upravit, dokud nezačne samotný proces výroby, tedy tisk nebo malba. Pokud potřebujete provést jakoukoli změnu, kontaktujte nás na info@artonline.cz a my se pokusíme maximálně vyhovět vašim požadavkům.
Zajišťujeme dopravu zdarma po celém světě pro nezarámované obrazy. Tyto nenatažené obrazy jsou pečlivě srolovány a baleny do kvalitního tvrdého papírového tubusu, aby byly během přepravy maximálně chráněny.
Doba doručení závisí na vaší lokalitě. Hotové objednávky obvykle doručujeme během 5–7 pracovních dnů.
Specializujeme se na kolekce obrazů na míru dle požadavků našich zákazníků. Z důvodu nákupu větších kolekcí obashující více kusů nelze nabídnout stejnou politiku vrácení jako u běžných objednávek.
Abychom zajistili vaši spokojenost, nabízíme bezplatné zpracování vzorku, který vám rádi předvedeme osobně nebo zašleme na požadovanou adresu.
Pro více informací nás kontaktujte přes webový formulář nebo emailem na: info@artoline.cz.
Naše obrazy pečlivě balíme do pevné papírové tuby, takže obvykle dorazí bez problémů. Nicméně, pokud dojde k poškození, je VELMI DŮLEŽITÉ postupovat následovně:
Rozbalte balík před kurýrem. Pokud zjistíte poškození, požádejte kurýra, aby na nákladní list napsal poznámku typu „poškozená/rozbitá položka“. Poté si balíček ponechte.
Pořiďte fotografie poškozeného balení (ze všech stran) a malby. Následně mě kontaktujte a já se postarám o jednání s přepravní společností a zajistím co nejrychlejší náhradu.
Pokud kurýr nechá balíček u vašich dveří, a nemůžete tedy provést kontrolu při předání, ignorujte krok 1 a rovnou proveďte krok 2.
Uchovejte prosím poškozené zboží i obal, dokud nebude záležitost vyřešena.
Pokud jste svou odpověď nenašli v sekci často kladené dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
pro vizuální soulad v interiéru
pro lepší představu
vám usnadní výběr
zajistí soulad s interiérem
kreditní kartou a paypal
Zůstaňte v kontaktu a přihlašte se k odběru novinek!
Tourist point s. r. o.
Roháčova 1480/76
Praha 3 – Česká republika
email: info@artonline.cz
telefon: +420 603 785 244